All 23 movie Reviews


The Republic The Republic

Rated 3.5 / 5 stars

whoaaa GnaRls

haha that was prettty rockin man..
i hope you werent going for a peace symbol there though, you probobly werent but if you were..then im sorry i voted 5 cus thats a BMW symbol..lol anways, cool music and sound and george carrot sucks man, IMPEACH His Carot Azz


Sluf responds:

In the last scene, the speaking bulps also go upside down, and i saw that it was also a mercedes sign, so i decided to turn all the peace signs the other way, to make it a symbol of wealth aswell. Thank you for noticing.


What's The Worth? What's The Worth?

Rated 2 / 5 stars

Uhh hehe

are you trying to make a statement? haha that was FOX news for all you idiots out there that watch that bs..this flash wasnt too bad..original?



No More Ketchup For Me No More Ketchup For Me

Rated 0.5 / 5 stars

No.

im guessing you heard that song and like devoted your life to it, cus that song first of all sucks ass.. and the animation was pointless



-The Monster 2- -The Monster 2-

Rated 5 / 5 stars

OMG..

Wow..waht can i say, that was an instant classic!

i made the special thanks list :-D


toxicbomb responds:

haha thanks Aaron!!! I miss everyone :/


Flatland Biking Flatland Biking

Rated 4 / 5 stars

zero down is cool

it was pretty good and i love that zero down song "down this road".



B&G show site intro 2 B&G show site intro 2

Rated 4 / 5 stars

RAMONES !! YEAH !

hey cool flash . and i love that song !

RIP JOEY



Poop, Shit, Fuck, Wank Poop, Shit, Fuck, Wank

Rated 1.5 / 5 stars

confusing

dude nice music. the misfits are good. but that was confusing !!!



skate skate

Rated 2.5 / 5 stars

Nice movie...

everything was pretty good.. you should have took the extra 5 minutes to color everything in dude..


People find this review helpful!

The Pirate Bum The Pirate Bum

Rated 5 / 5 stars

haha, We gotta do this again sometime....

that was great ! another good claymation on newgrounds.. ye bloody ! ehh .. turkey dumper ?


toxicbomb responds:

HAhaha yeah. Only this time YOU bring the soda! Heh, well... ok i'll bring some... yeah.... you turkey dumper!


Newgrounds News 4 Newgrounds News 4

Rated 2.5 / 5 stars

that was original ...

first .. are you black ?
u sounds like your black and its a white guy , lol

second .... that was cool keep it up


People find this review helpful!